vrijdag 26 maart 2010

Het laatste t-shirt dat ik ooit kocht


Herken je dat? Je ziet iets, en je moét het gewoon hebben, omdat je denkt dat je je verzameling wereldse goederen daarmee compleet maakt. Ik had het bij een pan van Le Creuset (check). Bij een staande lamp, zo groot dat ik er onderdoor kan lopen(check). Bij een ingenieus fietspompje (check). Bij een reliëf van Ron van der Ende(nog voor aan het sparen). Ik zou dus inmiddels beter moeten weten. En toch.

Vorige week stond ik oog in oog met een product waarmee ik me direct identificeerde. Over zestien dagen is de marathon, en anderhalf jaar geleden liep ik de NYC Marathon, dus die link is duidelijk. Maar ook andere wezenlijke facetten van mijn leven komen in dit stuk textiel tot uitdrukking. Wie weet, misschien wel alle facetten. Het is het t-shirt waarmee ik mijn kledingcollectie definitief af kan sluiten.

3 opmerkingen:

  1. Ik snap je motivatie, maar of je er nu ook echt in gaat LOPEN......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geinig ik zou hem ook aantrekken en heb de NYC marathon nog voor de boeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Astrid Ik heb altijd nog het Bonte Koe shirt voor de wedstrijden - hoewel die door jouw begeleiding wel steeds korter duren ;-)

    @Patrick Iets moois om naar uit te kijken! Veel succes en plezier met je voorbereiding.

    BeantwoordenVerwijderen